Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο Baltic Roadshow – μια στοχευμένη δράση τουριστικής εξωστρέφειας που περιλάμβανε στάσεις στο Ταλίν (Εσθονία), στη Ρίγα (Λετονία) και στο Βίλνιους (Λιθουανία).
Η συμμετοχή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής της περιοχής σε νέες τουριστικές αγορές της Βαλτικής.
Στοχευμένες B2B επαφές και αυξημένο ενδιαφέρον
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες Β2Β συναντήσεις με τουριστικά γραφεία και πράκτορες των τριών χωρών, οι οποίοι εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία, εστιάζοντας:
-
Στις παραλίες και τις παράκτιες περιοχές της Περιφέρειας
-
Στη Θεσσαλονίκη ως city break προορισμό
-
Σε θεματικές εμπειρίες, όπως πολιτισμός, γαστρονομία, οινοτουρισμός, φύση και ευεξία
Η απευθείας αεροπορική σύνδεση Ρίγας – Θεσσαλονίκης ενισχύει τη διασύνδεση της Κεντρικής Μακεδονίας με τις αγορές της Βαλτικής και την καθιστά ακόμη πιο ελκυστική επιλογή για τουρίστες από τις συγκεκριμένες χώρες.
Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Βίκυς Χατζηβασιλείου
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, σημείωσε:
«Με πρωτοβουλίες όπως το Baltic Roadshow, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει να χτίζει γέφυρες συνεργασίας και να αναδεικνύει το πολυδιάστατο τουριστικό της προϊόν σε νέες και δυναμικές αγορές.
Οι επισκέπτες από τη Βαλτική προτιμούν να ταξιδεύουν εκτός υψηλής περιόδου και επιλέγουν εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στις εκδηλώσεις που συμμετείχαμε, διαφάνηκε ότι η περιοχή μας αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό για αυτούς, καθώς συνδυάζει όσα αναζητούν.»
Το άρθρο Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Στο Baltic Roadshow για τουριστική προσέγγιση της Βαλτικής αγοράς εμφανίστηκε πρώτα στο Otapost.gr .