Μετά την εξαιρετική διάκριση ως «Europe’s Leading Emerging Destination 2025» στα World Travel Awards, που ανέδειξε την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πρώτο ανερχόμενο τουριστικό προορισμό στην Ευρώπη, η Ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας, με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή, συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την εκστρατεία εξωστρέφειας.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν δύο παράλληλες και στοχευμένες B2B δράσεις (Business-to-Business), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Περιφέρειας για την ενίσχυση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας:
-
Κοπεγχάγη (Δανία): Η δράση απευθύνθηκε στο κοινό των βαλτικών χωρών και της Νότιας Σουηδίας.
-
Χάγη (Ολλανδία): Η δράση επικεντρώθηκε στην αγορά της κεντρικής Ευρώπης.
Η σημασία των στοχευμένων B2B συναντήσεων
Και στις δύο εκδηλώσεις, η συμμετοχή των τουριστικών πρακτόρων και tour operators ήταν ιδιαίτερα υψηλή, με τους επαγγελματίες να δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για τον προορισμό, ειδικά μετά τη πρόσφατη κορυφαία διάκριση.
Οι δράσεις αυτές είναι ιδιαίτερα στοχευμένες, καθώς εμπλέκουν ενεργά τους επαγγελματίες του τουρισμού και προωθούν άμεσα το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας. Με έμφαση στο επαγγελματικό κοινό, οι ενέργειες αυτές αναβαθμίζουν σημαντικά την εικόνα και την αναγνωρισιμότητα του προορισμού στις διεθνείς αγορές, μετατρέποντας τη διάκριση σε αυξημένη τουριστική κίνηση.
Επόμενος στόχος: Η διεθνής έκθεση του Λονδίνου
Η Ομάδα Τουρισμού, με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Αρχοντή, συνεχίζει την προσπάθεια προβολής, με στόχο την προώθηση του προορισμού σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
Ο επόμενος σταθμός της εκστρατείας εξωστρέφειας είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας στη World Travel Market (WTM) του Λονδίνου στις αρχές Νοεμβρίου.
Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Αρχοντή
«Η πρόσφατη κορυφαία διάκριση της Περιφέρειάς μας ως “Europe’s Leading Emerging Destination” μάς γεμίζει υπερηφάνεια, αλλά κυρίως μας αναθέτει την ευθύνη να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση το έργο μας», τόνισε ο κ. Αρχοντής, παραθέτοντας και τη δήλωση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη για υψηλούς στόχους στην τουριστική ανάπτυξη.
«Οι στοχευμένες B2B δράσεις στην Κοπεγχάγη και τη Χάγη, αμέσως μετά τη διάκριση, αποδεικνύουν συνεχή εγρήγορση. Μέσω της ενεργής εμπλοκής των τουριστικών πρακτόρων, η Περιφέρεια προωθεί το πλούσιο τουριστικό προϊόν ΑΜΘ στις αγορές της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης με αποτελεσματικό τρόπο.
Ο τουρισμός στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη έχει πλέον διεθνή αναγνώριση και δυναμική. Η Περιφέρεια συνεχίζει σταθερά και αποφασιστικά, έχοντας θέσει τον επόμενο μεγάλο στόχο: την Παγκόσμια Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου, όπου θα παρουσιαστεί ως αυθεντικός, ολοκληρωμένος και ανερχόμενος προορισμός τεσσάρων εποχών. Η δουλειά συνεχίζεται, και το όραμα για τουριστική ανάπτυξη με εξωστρέφεια και στρατηγικό σχέδιο υλοποιείται καθημερινά».
Το άρθρο Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Διεθνής τουριστική προβολή ΑΜΘ με επιτυχημένες B2B δράσεις στην Ευρώπη εμφανίστηκε πρώτα στο Otapost.gr .